Tack Emma!

Fick ett sådant fint kort av min kära vän Emma idag! Tack vännen, blev så otroligt glad :)

Idag har det varit en vanlig jobbdag med lite shopping inkluderat :P Köpte mig ett par vinterstövlar som förhoppningsvis tål lek i snön. De kostade bara 30 dollar så det var inte alls så farligt. Imorgon är det Fredag och det ska bli skönt med helg! Har dock inga planer än för min Halloween-helg, så vi får se vad som händer.

Nu kommer ni tänka såhär; varför kollar du inte med de andra!? Då kan jag svara på det att det har jag gjort och jag blir lika arg och ledsen varje gång. Man får aldrig "raka" besked om saker och ting utan alla är så veliga och säger hela tiden att de inte vet utan att de ska kolla upp eller liknande. Det är klart att de vet bara att de inte vill säga det. Eller så får man inget svar alls. Tror ni seriöst att man orkar lägga ner energi på att ens fråga då, när det har hänt så flera gånger!? Jag gör inte det och jag ger fan upp!! (förlåt för svordomen) Hur kul är det att bli bortglömd hela tiden och få lov att behöva fråga om allt hela tiden. Jag har haft det såhär tidigare innan jag började andra året på gymnasiet då jag faktiskt hittade riktiga vänner som inkluderade mig. Första året på gymnasiet är exakt som det är här och jag hatar det! Så nu vet ni det och jag vill faktiskt inte diskutera det. Ni där hemma får tycka vad ni vill!

Nu ska jag sova. God natt på er!

Johanna

Kommentarer
• Hannah

Hej Johanna jag har följt din blogg ganska länge och tycker du verkar vara en underbar tjej! Jag kom till glen ridge, nj, 25 okt alltså knappt en vecka sedan o försöker hitta vänner. Det är svårt men jag försöker kämpa på:) jag fick så fina vänner på aupairskolan men ingen av dom bor jättenära mig o det är ju tråkigt men men om du ska in till nyc ngn gång så hör av dig. Hade varit kul o träffas även fast vi förmodligen bor låååångt ifrån varandra

2010-10-31 @ 01:23:13
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback