Vanlig dag

Är riktigt trött så jag ska gå och sova men tänkte att jag skulle berätta om min dag. Har inte hänt så väldigt mycket idag. Barnen har haft skola och jag var ledig ett litet tag mitt på dagen. På eftermiddagen blev det läxläsning med E och sedan var det dags för mig att laga middagen. Gjorde en sallad och vi åt lite i omgångar, haha. Alla skulle iväg förutom barnen så det var lite stressigt.

Hade teckenspråk på kvällen och jag känner att jag måste plugga mer för det är svårt att komma ihåg allt. Helst skulle jag vilja filma alla olika meningar och sådant som jag har lärt mig.

Imorgon har jag varit här i 8 månader och det kommer självklart en lista :) Lägger nog upp den under dagen då jag är ledig. Veckan har gått så fort och det konstigt att det redan är Fredag imorgon! Men det gillar vi :)

Saknar er alla där hemma! Men nu är det bara 4 månader kvar tills jag kommer hem och tiden kommer att gå så fort! All kärlek till er! (Ni vet vilka ni är)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback