18 Januari - Dag 4

Idag var det en helt underbar dag! Dagen då jag fick uppleva Grand Canyon med egna ögon!

Vi kom fram till nationalparken och Kelly sa att vi skulle täcka för ögon med någonting. Vi gick sedan på led fram tills att hon ställde upp oss på rad. Hon räknade till 3 och sedan fick vi alla ta av oss våra ögonbindlar och se att vi stod mitt framför Grand Canyon! Det var en helt fantastisk upplevelse. Vi alla blev så häpna och överraskade!

Sedan var det dags för min efterlängtade helikoptertur. Jag gjorde en tur som var på ca 45 minuter och det var det bästa jag någonsin gjort tror jag. Var så himla häftigt! Så nu har man flygit helikopter också ;)









Johanna

Kommentarer
• Josefin

fy tusan så ballt!

2011-02-05 @ 06:38:01
URL: http://nannydiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback