19 Januari - Dag 5

Vi började dagen med att besöka Route 66 och det var rättså coolt. Var in i en av butikerna och mannen där inne frågade mig vilket land jag kom ifrån och när jag sa att jag var från Sverige så tog han fram ett visitkort från Vigor från programmet När & Fjärran. Han var tydligen där och spelade in ett program för några år sedan :P

På eftermiddagen anlände vi till LAS VEGAS!! Hur häftigt som helst och det kändes som att man var på ett stort nöjesfält, nästan som Disneyland ;) Vi åkte till hotellet där vi skulle bo och sedan var vi några tjejer som åkte till ett shoppingcenter. På kvällen åkte vi i en stor vit hummerlimousine och det var så himla skoj! Skulle kunna ha åkt i tusentals timmar för de 2 timmarna som vi fick gick alldeles för fort förbi. Efter det strosade vi runt och jag åkte sedan tillbaka till hotellet vid 1 för de andra skulle in på någon nattklubb men eftersom att jag är under 21 så skulle jag inte komma in. Men det var en helt fantastisk kväll och natt ändå!!








Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback