23 Januari - Dag 9

Idag begav vi oss mot San Francisco! Vi kom fram dit vid 14.30 på eftermiddagen och det var bara jag som skulle av på The Good Hotel. Var lite sorgligt att säga hej då till alla och att man nu skulle vara själv :( Jag kände att jag var ganska så trött men jag vill ändå se mig omkring. Jag fick en karta från receptionisten och jag började sedan att gå omkring.

Gillade inte staden sådär jättemycket tyvärr. Omgivningarna var fina men det fanns en hel del skumma typer, mycket uteliggare. Jag gick runt mest där det var affärer och sedan nere vid hamnen. Gick tillbaka till hotellet vid 18-tiden ungefär och hade köpt med mig mat från Burger King. Så jag satt och myste framför Mamma Mia som gick på tv :)







Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback