Alla Hjärtans Dag

Då var det den 14 februari och därmed All Hjärtans Dag. Har varit en rättså bra dag, men jag har kännt mig lite ledsen emellanåt. C har varit lite nere under dagen för att hon märker att förändringar börjar att ske. Jag har inte jobbat idag utan Sarah har nu tagit över. Men jag har umgåtts med barnen ändå :) Min värdpappa har också varit hemma idag för att fixa med lite saker. När barnen var i skolan så åkte vi till banken för att öppna ett konto för Sarah och stänga mitt. Min sista check hade inte kommit in på mitt konto än, så jag tog ut så mycket pengar som jag kunde ta ut och sedan ska jag tillbaka dit imorgon, då pengarna ska ha kommit in, för att ta ut de och sedan kommer mitt konto att stängas.

Vi har precis kommit hem från middag på Milano's. Det var jag, min värdmamma och barnen. Min värdpappa hade en curlingmatch så han kunde inte följa med. Men vi hade det trevligt ändå. Jag gav barnen fotoböckerna och de blev jätteglada. Hade skrivit på första sidan men jag kunde inte läsa det utan att få tårar i ögonen. Förstå när jag ska säga hej då till dem! Det kommer inte att gå :( Kommer sakna de så in i norden!! Mina små gullungar :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback