Jättetrött!

Nu är det Lördagkväll och dagen har varit riktigt trevlig. På morgonen vaknade jag rättså tidigt, brukar alltid göra det när jag sover på en ny plats. Vaknade till och med före C, hon som brukar vakna så tidigt annars. Vi åt frukost allihop och det blev våfflor. Under förmiddagen så tog jag det mest lugnt och satt i soffan tillsammans med E som spelade tv-spel. Barnen och mina värdföräldrar åkte sedan iväg för skidlektion och jag blev ensam med Sarah, den nya Au Pairen. Vi åkte till shoppingcentret och vi hade det jättekul :) Det känns mycket bättre nu när jag har umgåtts lite mer med henne. Nu vet jag vem jag lämnar över barnen till och det är inte lika jobbigt.

Har en liten huvudvärk just nu så jag vill bara gå och sova. C ville att jag skulle komma upp nu och gå och lägga mig. Det ska jag nog göra :P

Imorgon har C sitt födelsedagskalas och det ska bli skoj. Sen på kvällen så ska hon ha sin musikkonsert. Mycket att stå i men det är bra för då går tiden snabbare. Längtar så otroligt mycket att få komma hem till min familj, mina vänner, mitt rum och allt som jag en gång har haft som en vardag.

Johanna

Kommentarer
• malin

jg började läsa ditt år när du åkte och nu är det dags för dig att åka hem, helt otroligt vad fort det går :o

2011-02-13 @ 11:57:05
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback