Kall Måndag

Näst sista arbetsveckan har inletts och det känns riktigt konstigt. Snart måste jag börja packa ner hela mitt rum i två resväskor och hålla tummarna för att allt får plats :P Men det ska det nog göra.

Idag har det varit rättså kallt ute. Jag och C var ute och lekte i snön på förmiddagen innan vi åkte till skolan. Kommer att sakna hennes sällskap! Märkte redan under min semester att jag saknade henne grymt mycket och att det var så skönt att se henne igen! Det är lite annorlunda med E, men det är för att jag inte spenderar lika mycket tid med honom som jag gör med C. Men jag kommer att sakna honom också, jättemycket!

C kommer att ha sitt födelsedagskalas på Söndagen innan jag åker hem. Hon fyller år den 20:e, men hon ville att jag skulle vara med på hennes kalas så då bestämde min värdmamma att hon skulle ha det helgen innan :) Vi lämnade ut inbjudningar till alla i hennes klass idag.

Förlåt för att jag inte har uppdaterat mer om resan, men jag har inte riktigt haft orken till det. Skriver om dag 3 nu i alla fall!

Saknar er alla där hemma. Kan inte förstå att jag snart är hemma!!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback