Min sista Söndag

Nu är det Söndagkväll och den här dagen har varit rolig. På förmiddagen hade C sitt födelsedagskalas. Hon hade bowlingkalas och efter att de hade bowlat så åt de pizza och cupcakes. Hon fick så mycket presenter och hon tyckte om presenten som jag gav henne :)

På kvällen hade hon sin musikkonsert och hon var så duktig! Det var så kul att se henne sjunga och spela instrument. Man ser på henne att hon tycker att det är kul att uppträda.

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och jag har köpt två hjärtformade klubbor till barnen. De kommer också att få sina fotoböcker imorgon. Tror att vi ska ut och äta middag imorgon kväll, så jag kanske ger fotoböckerna då. Jag behövde inte gå på det sista Au Pair-mötet. Min värdmamma hade pratat med min LCC och han sa att jag inte behövde gå dit. Så då skulle min värdfamilj ta ut mig på middag.

Så det här var min sista Söndag i USA, i det här huset, med min värdfamilj och det känns lite sorgligt. Men jag vet att vi kommer att hålla kontakten!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback