Mycket att göra

Idag har det varit fullt upp hela dagen! På morgonen tvättade jag och bytte lakan i barnens sängar. Städerskan kom runt 9.30 och hon skulle också städa mitt rum idag så jag plockade ihop mina saker och la allt på min säng, bara för att underlätta för henne. Jag och C åkte till biblioteket och efter det så åkte vi för att tvätta bilen. Min värdmamma gav mig en kupong och ville gärna att jag skulle ta den till biltvätten. Vi åkte sedan hem för att göra oss klara för skolan. Ja, C gick till skolan idag :) Skjutsade henne dit och sedan åkte jag till Target för att köpa Alla Hjärtans Dag-presenter till barnen. Satt resten av min lediga tid vid datorn och skrev med syster, föräldrar och min värdfamiljs förra Au Pair.

Hämtade upp barnen från skolan och när vi kom hem började vi med att göra Es läxor. Han var mycket mer koncentrerad idag så det gick smärtfritt. Vi började sedan med att göra en skylt till den nya Au Pairen som vi ska sätta upp ovanför hennes säng. Den blev riktigt fin :) Vi pratade också med deras förra Au Pair på Skype.

Min värdmamma skulle inte komma hem till middagen och min värdpappa skulle ha kommit hem till middagen, men han skulle bli sen så jag lagade middag till barnen. Gjorde macaroni and cheese och det blev helt fel för jag hade i alldeles för mycket mjölk. Var så trött att jag läste fel hur mycket man skulle ha i.

Min värdpappa tog precis ner min andra resväska så nu ska jag packa!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback