No Strings Attached

Pratade med mamma och pappa på Skype på morgonen. Kan inte förstå att jag snart får krama om er igen! Jag åkte sedan iväg för att gå på bio. Jag såg filmen No Strings Attached och den var helt okej :) Efter det åkte jag för att hitta en födelsedagspresent till C och jag köpte en målar-/pysselbok och sedan en annan typ av målarbok. Hoppas att hon blir glad :)

Imorgon är det jobb som gäller men det kommer att bli en lugn dag. Barnen ska ta spruta mot influensan så min värdmamma ska hämta upp de tidigare från skolan och ta de dit. Så jag behöver inte åka och hämta upp dem. Förhoppningsvis så behöver hon inte jobba på eftermiddagen utan att jag kan vara ledig :) Min sista arbetsvecka inleds imorgon och jag måste vara så gott som klar med packningen på Onsdag. På Torsdag ska städerskan städa mitt rum så då är det nog bra om jag inte har en massa saker liggandes överallt. Sedan på Fredag kommer den nya Au Pairen att flytta in. Känns konstigt men samtidigt bra. Är jätteglad över att få åka hem, men jag kommer att sakna min värdfamilj!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback