Sista inlägget

Det här blir det sista inlägget som jag skriver på den här bloggen.

Mitt år som Au Pair har varit riktigt bra! Hamnade hos världens bästa värdfamilj och fick ta hand om världens mest underbara barn. Jag har lärt mig så mycket under det senaste året, speciellt om mig själv. Nu när jag snart har varit hemma i en vecka så börjar jag sakna min värdfamilj mer och mer. Det är konstigt att man kan komma några så nära på så kort tid. Det började med att vi inte kände varandra och slutade med att de är min andra familj. Alla som funderar på att åka, gör det! Jag ångrar ingenting!

Vill tacka er alla som har följt min blogg under den här tiden och det har varit jättekul att skriva här! Nu är det dags för mig att gå vidare i livet. Men det här är en erfarenhet som kommer att vara med mig hela livet!

Johanna

Kommentarer
• Anonym

Tack för att du delat med dig! :)

2011-02-23 @ 11:46:31
• kurdisk muslimsk tjej<3

hoppas allt är bra vännen !<3

2011-06-16 @ 00:45:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback