Sitter och väntar

Sitter själv i huset och väntar på att min värdfamilj ska komma hem från flygplatsen med den nya Au Pairen. Ska bli kul att träffa henne men det känns konstigt att hon ska ta över mitt jobb och ta hand om mina värdbarn. Men alla känner nog såhär när en ny Au Pair ska komma.

Har flyttat ner alla mina saker i källaren, så rummet är urstädat och klart! Så jag kommer att få bo i mina resväskor de sista dagarna som jag har kvar här. Vi får se om jag sover i Cs rum ikväll. Vi hade bestämt det, men det kanske inte fungerar. Hon brukar ibland vara så omöjlig när hon ska sova. Men vi kan testa ikväll och om det inte fungerar så sover jag i källaren.

Vi får se när jag hinner blogga de kommande dagarna för helgen kommer nog att bli fullspäckad. Vad konstigt det känns!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback