Snödagar

Det har varit snöstorm här så barnen hade ingen skola igår och C hade heller ingen skola i Tisdags, då det var som värst under dagen. Igår var min värdmamma hemma hela dagen så det blev inte så mycket jobb för mig. Vi var ute på förmiddagen och efter lunch hade vi lite vila. Jag och barnen lekte lite i källaren innan vi gick upp och fick spela tv-spel :) Vi spelade Star Wars, Mariokart och ett spel som C hade som jag inte kan stava till, haha! Men det var jättekul för det var Wii-spel!

Idag hade C musikklass eftersom den blev inställd i Tisdags. Barnen hade också skola som vanligt och jag var iväg till Walmart för att kolla på ett handbagage. Hittade en lagom stor väska och den var billig också, 10 dollar :) Förhoppningsvis får jag plats med allting. Har börjat småpackat lite ;) Ska flytta ut om en vecka då den nya Au Pairen kommer. Tycker att hon ska få flytta in här direkt, vet att jag hade velat göra det! Men jag ska ha sleepovers i Cs rum och kanske hos E också :P

Imorgon är det Fredag och sedan helg! Min sista helg själv då jag har mitt rum och sen börjar min sista arbetsvecka. Känns sjukt konstigt att skriva det! Men är så glad för att det är sant! :D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback