Tisdag

Idag har jag jobbat hela dagen. C hade ingen skola idag för de skulle på en teater på förmiddagen. Den var samtidigt som hennes musikklass och C ville hellre gå på den. Resten av dagen har vi mest tagit det lugnt. Vi hämtade upp E från skolan och sedan skjutsade vi C till hennes grekiska. Väl hemma började jag och E med läxorna och jag kommer absolut inte sakna att göra läxor med honom. Han är helt omöjlig, kan inte koncentrera sig överhuvudtaget! Blir bara irriterad när jag gör det med honom, så det ska bli skönt att slippa det.

Har börjat packa lite mer nu idag. Har i princip fyllt en väska och det ska nog inte vara några problem med att få plats med resten i den andra resväskan. Har inte den andra resväskan än så jag har inte fortsatt något mer med packningen.

Känns helt overkligt att jag ska åka hem nästa vecka! Vad jag längtar :D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback