15 Januari - Dag 1

Flög från Albany till Philadelphia och sedan därifrån till Los Angeles utan några som helst problem. På Albanys flygplats träffade jag på Gaby (Au Pair från Mexico) som skulle till en värdfamilj i Baltimore som hon kanske skulle förlänga sitt år hos. Det var rättså komiskt att se henne där. Kom fram till Los Angeles vid 17.00 ungefär och skulle då ta mig till hotellet. I mina papper stod det att man skulle hålla utkik efter en blå transferbuss och det gjorde jag. När en sådan kom som det stod Holiday Inn på hoppade jag på och det visade sig att det var fel hotell. Receptionisten ringde då till det rätta hotellet och bad de skicka en transfer. Vid 18.30 var jag på det rätta stället och kunde checka in på mitt rum och ladda inför morgondagen.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback