Falskt snatteri

Har varit en riktigt skön dag idag måste jag säga :) Låg kvar i sängen och halvsov fram till klockan 11. Gick då upp för att äta frukost och sedan bege mig iväg på mina ärrenden. Åkte till banken för att sätta in min lön, hämtade ut mina framkallade foton och sedan började shoppingen :P

Hittade ett par jättefina klackskor från Guess på Marshalls som jag bara kände att jag måste ha! Haha! Efter det köpet åkte jag till köpcentret. Köpte mig en Yankees t-shirt, mjukisbyxor, pyjamas-/myslinne, två toppar, två armband och örhängen. Kvinnan i kassan på JC Penney där jag köpte Yankeeströjan glömde att ta bort larmet. Såg det när jag kom hem och skulle prova den igen. Det konstiga var att det inte lät något när jag gick ut från affären men när jag gick in på Forever 21 så tjöt det till. När jag gick ut därfirån så tjöt det igen såklart, haha! Jag lämnade då det som jag hade köpt i bilen för att det inte skulle uppstå igen. Får åka dit imorgon och be de ta bort den.

Under eftermiddagen och kvällen har jag fixat med min scrapbook och barnens fotoböcker. Jag är snart klar men jag fortsätter imorgon för nu orkar jag inte mer. Efter middagen spelade jag ett sällskapspel med min värdfamilj och det var skoj. Trevligt att umgås med dem :)

Nu ska jag titta på The Hills och äta chips :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback