I'm in Los Angeles!

Nu sitter jag pa hotellet, det ratta. Hamnade namligen pa fel transferbuss. Tydligen sa finns det 2 Holiday Inn har. Men jag hamnade ratt till slut. Orkar inte sitta och skriva utan svenskt tangentbord, men jag ville att ni skulle veta att jag hade kommit fram.

Nu ar klockan snart 19.00 och jag ska ta mig en lang och skon dusch, sen ska jag krypa ner i sangen. Jag ska tydligen ha en rumskompis ocksa men jag vet inte vem det ar. Det ar i alla fall nagon som ska med pa bussresan. Imorgon vantar den guidade turen i Downtown Los Angeles. Langtar!

En rolig sak som hande dock var att jag traffade en annan Au Pair i min grupp pa Albanys flygplats. Gaby fran Mexico. Hon skulle till Baltimore for att besoka en vardfamilj. Hon ska namligen forlanga sa da skulle hon dit over helgen for att se om det kunde bli nagot. Haha, varlden ar allt bra liten :)

Puss pa er alla hemma i Sverige! Love you!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback