Kalifornien nästa!

Nu är det nära, snart ska jag åka på en mycket efterlängtad resa. Har drömt om det enda sedan jag kom hit och nu är tiden då det händer. Äntligen ska jag få åka till Kalifornien! Jag är dock nervös, men det blir jag alltid när jag ska ut och resa :P

Imorgon 11.35 lyfter planet från Albany och 1 timme senare så landar det i Philadelphia där det blir en väntan på ca 1 ½ timme innan planet lyfter mot Los Angeles. Klockan 17 lokal tid landar vi och tidsskillnaden blir då 9 timmar eftersom att de är i en annan tidszon än där jag bor nu. Så klockan kommer alltså att vara två på Lördagsnatten för er när jag landar.

Har sett fram emot den här resan ett tag nu och jag är mycket förväntansfull för allt som jag kommer att få se och uppleva. Bland annat; flyga helikopter över Grand Canyon, se HOLLYWOOD-skylten och åka limousine i Las Vegas och mycket mer förhoppningsvis.

Jag kommer inte att ta med mig min dator, men jag får säkert tag på en dator på något av hotellen som jag ska bo på. Men jag lovar att ge er alla uppdateringar när jag kommer hem, om ALLT som har hänt under resans gång. Familjen: var inte oroliga! Jag får nog iväg något mail till er under de 10 dagarna och garanterat sms till dig pappa.

Så nu har jag semester fram till den 25 Januari då jag kommer tillbaka till Albany igen. Ska njuta som aldrig förr! :)

Johanna

Kommentarer
• Håkan

Ha en riktigt trevlig resa Johanna. Hälsa Hollywood från mig!

2011-01-15 @ 14:10:02
• Anna

Awesome det låter! Blir riktigt avundsjuk :D Ha så kul!!!!

2011-01-15 @ 17:21:14
URL: http://ingendansarnykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback