Småtrött

Nu var min första arbetsdag efter semestern avklarad och det var inga konstigheter egentligen. Har bara varit lite småtrött hela dagen så ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt. Igår somnade jag vid 21.30.

Min värdmamma har sin bil på verkstaden så jag och C fick följa med henne till jobbet och sedan körde jag hem. Var skoj att köra bil igen efter ett så långt uppehåll :) Imorse fick jag min resväska också! Så jag kunde äntligen få borsta tänderna.

Jag lovar att uppdatera om hela resan nu i helgen. Känner inte att jag har någon energi för det nu. Nu ska jag titta på The Ana Gina Show, har ju inte haft möjlighet att titta på det senaste avsnittet.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback