Tillbaka till vintern

Då var jag tillbaka i Albany igen och det är så kallt! Jag som har blivit van vid solsken och 70 F. Har haft det så himla bra under de här 10 dagarna och jag skulle gärna vrida tillbaka klockan för att få åka helikopter, göra en limousintur i Las Vegas och skratta i minibussen med de andra tjejerna. Ska uppdatera er om allt som jag har gjort, men jag tänkte att jag gör det en annan dag för nu är jag så trött!

Kan säga att flygresan hem var mer påfrestande än någonsin. Först nattflyg mellan San Francisco och Boston, kunde knappt sova någonting. Sedan blev mitt flyg inställt till Albany från Boston så jag blev ombokad. Fick då först flyga till Philadelphia och sedan därifrån till Albany. Min resväska kom inte med flyget från Philadelphia så jag sitter här utan några rena kläder eller tandborste, lite mindre kul. Hoppas att den kommer ikväll!

Det var jättekul att träffa barnen igen. Man blev kär på nytt, haha! De har haft det riktigt kallt här under tiden jag var borta och jag är glad över att jag missade det :P Tydligen ska det komma mer snö imorgon. Usch!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback